Starstable är bäst!

≈Uppdatering≈

Hej! Länge sedan det kom ett inlägg men här kommer ett. Vad har hänt sedan senast? Jo jag har köpt en ny häst, Sydhoven har kommit.
Så min nya häst, Rubypearl. När jag döpte honom glömde jag bort att jag radan har en häst som heter rubypearl så nu har jag två :/ nej men ska byta namn har bara inte orkat än. Ruby som jag kallar honom är så fin han ser värkligen ut som en dressyr eller hopphäst. Tycker han ser väldig värklig ut så det har starstable lyckat med :)) Hans ras fins att köpa i epona och en i fort pinta.
SYDHOVEN OMG!! Så fint kanske inte det roligaste stället med det är så fint och kan vi bara ta en minut åt  vildhästarna!!! Samlar till en Welshponny nu men det kommer dock ta ett tag då jag köpte massa kläder idag xD hah kan verkligen inte samla sc. 
Nu till ett helt annat ämne. Alla minna hästar är i level 15 har nu inget att göra på starstable förut att vara med Wild troopers (klubben jag är med i) Så mysig klubb alla borde gå med i den. Georgia crazyweb äger det!
 
Finaste Ruby <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baraannas.blo.gg

Starstable blogg här :P

RSS 2.0