Starstable är bäst!

kläder.

När jag red runt och titta efter kläder som skulle vara snygga till en outfit hitta jag 5 kläder som JAG alldrig har set. 
Alla 5 tröjorna och byxorna finns i Jh torget till och med i samma affär! Det är 2 tröjor, 2 byxor och en kappa.
Jag tycker att alla kläderna är snygga men jag har en favorit kappan.
Jag hoppas du kommer ha hjälp av detta blogg inlägg.
 
Kappan kostar 27 sc och 1300 Js. (Min favorit)
 
Vinterjeans kostar 83 sc och 7300 sj
 
Denna gröna vintervästen kostar 59 sc och 5000 sj
 
Denna jackan kostar 73 sc och 6050 sj
 
Dom här härliga bruna byxorna komstar 116 sc
 
Om du inte förstår var det är så ser du någ tydligt vart det är med denna finna bilden.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baraannas.blo.gg

Starstable blogg här :P

RSS 2.0